FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Jak można przystąpić do Programu Ziko Klub?

Do Programu można zarejestrować się poprzez aplikację ZIKO.PL lub przy pomocy formularza rejestracyjnego, który po wypełnieniu należy wręczyć dermokonsultantce.

Po jakim czasie od przystąpienia do programu można zalogować się do panelu użytkownika i jakie są dane do logowania?

Logowanie na stronie jest możliwe po zarejestrowaniu do Programu, a więc od razu po zarejestrowaniu się w Ziko klubie przez aplikację ZIKO.PL lub po około 3–4 tygodniach od momentu złożenia formularza w sklepie. Loginem jest numer karty (13 cyfr), hasłem data urodzenia w formacie DDMMRRRR (np. 07031980). Przy logowaniu nie należy używać znaków interpunkcyjnych ani spacji.

Zmiana hasła po pierwszym logowaniu nie powiodła się. Co zrobić?

Zaloguj się wpisując jako login numer karty, jako hasło datę urodzenia w formacie DDMMRRRR. Spróbuj ponownie zmienić hasło, jeśli się nie uda skontaktuj się z nami pisząc na adres infolinia@ziko.pl.

W jaki sposób można się zalogować na stronę, jeżeli w formularzu rejestracyjnym nie podało się adresu email?

Należy wówczas zalogować się wpisując jako login numer karty, a jako hasło datę urodzenia w formacie DDMMRRRR.

Jak mogę sprawdzić numer karty/konta klubowego?

Numer karty to 13 cyfr pod kodem kreskowym począwszy od 931……… (przy logowaniu na stronę nie należy używać znaków interpunkcyjnych ani spacji).

Jak można sprawdzić ilość uzbieranych punktów?

Ilość punktów można sprawdzić logując się na stronie Programu. Liczba punktów widoczna jest również na paragonie.

Czy jedna karta może być zarejestrowana na kilka osób?

Nie. Jedna karta rejestrowana jest zawsze na jedną osobę.

Czy z jednej karty może korzystać kilka osób?

Kartą może posługiwać się uczestnik Programu lub osoba, która zostanie przez niego upoważniona. W przypadku udostępnienia karty innej osobie, na uczestniku ciąży obowiązek poinformowania jej o warunkach Programu i jego regulaminie.

Jak postępować w sytuacji, gdy chce się uzupełnić lub zmienić dane wpisane na formularzu rejestracyjnym, np. adres email?

W tym celu wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie internetowej. Samodzielnej korekty można dokonać po wejściu w zakładkę menu: Dane osobowe – Edytuj – Zapisz.

Dlaczego w aptekach Ziko nie mogę korzystać z karty stałego klienta?

Nie zezwala na to polskie prawo. Nowelizacja ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 01.01.2012 r. zakazuje prowadzenia programów ofertowych dla pacjentów aptek.

Czy istnieje możliwość połączenia 2 kont i przeniesienia punktów z karty na kartę?

Tak. Istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod numerem tel. 126 875 747 lub mailowo na adres infolinia@ziko.pl

Co zrobić, gdy zgubiło się kartę?

Należy zgłosić się do drogerii Ziko Dermo i poprosić o wydanie kolejnej karty. Punkty zostaną przeniesione pod warunkiem, że pierwsze konto było zarejestrowane.

Czy posiadacz niespersonalizowanej karty może wymienić zgromadzone punkty na nagrody?

Nie. Nie ma takiej możliwości. Przed wymianą punktów na nagrody należy zarejestrować kartę.

Nie otrzymałam/-em linku do rejestracji konta za pomocą aplikacji mobilnej.

Link do rejestracji konta przychodzi niemal natychmiastowo, ale bardzo często trafia np. do zakładki SPAM albo Oferty.

Dlaczego link do rejestracji konta przyszedł z opóźnieniem?

Link do rejestracji jest wysyłany niemal od razu. Opóźnienia w dostarczeniu wiadomości z linkiem mogą wynikać np.: z problemów technicznych skrzynki odbiorczej lub ze słabego zasięgu.

Jak można zalogować się do aplikacji mobilnej?

Do aplikacji mobilnej można zalogować się za pomocą adresu mailowego lub numeru kary.

Jak można zarejestrować się w aplikacji mobilnej?

Rejestracja w aplikacji mobilnej możliwa jest poprzez zalogowanie się za pomocą Facebooka lub poprzez wypełnienie formularza w aplikacji.

Masz problem z cerą i zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy?
Nie zwlekaj, nasz Ekspert Ziko Dermo bezpłatnie udzieli Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania i pomoże zadbać o Twoją cerę i włosy.