ZIKO Blog

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Po jakim czasie od przystąpienia do programu można zalogować się do panelu użytkownika i jakie są dane do logowania?

Logowanie na stronie jest możliwe po zarejestrowaniu do Programu, a więc po około 3–4 tygodniach od momentu złożenia formularza w sklepie. Loginem jest numer karty (13 cyfr), hasłem data urodzenia w formacie DDMMRRRR (np. 07031980). Przy logowaniu nie należy używać znaków interpunkcyjnych ani spacji.


Zmiana hasła po pierwszym logowaniu nie powiodła się. Co zrobić?

Zaloguj się wpisując jako login numer karty, jako hasło datę urodzenia w formacie DDMMRRRR. Spróbuj ponownie zmienić hasło, jeśli się nie uda skontaktuj się z nami pisząc na adres infolinia@ziko.pl.


W jaki sposób można się zalogować na stronę, jeżeli w formularzu rejestracyjnym nie podało się adresu email?

Należy wówczas zalogować się wpisując jako login numer karty, a jako hasło datę urodzenia w formacie DDMMRRRR.


Jak mogę sprawdzić numer karty/konta klubowego?

Numer karty to 13 cyfr pod kodem kreskowym począwszy od 931……… (przy logowaniu na stronę nie należy używać znaków interpunkcyjnych ani spacji).


Jak można sprawdzić ilość uzbieranych punktów?

Ilość punktów można sprawdzić logując się na stronie Programu. Liczba punktów widoczna jest również na paragonie.


Czy jedna karta może być zarejestrowana na kilka osób?

Nie. Jedna karta rejestrowana jest zawsze na jedną osobę.


Czy z jednej karty może korzystać kilka osób?

Kartą może posługiwać się uczestnik Programu lub osoba, która zostanie przez niego upoważniona. W przypadku udostępnienia karty innej osobie, na uczestniku ciąży obowiązek poinformowania jej o warunkach Programu i jego regulaminie.


Jak postępować w sytuacji, gdy chce się uzupełnić lub zmienić dane wpisane na formularzu rejestracyjnym, np. adres email?

W tym celu wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie internetowej. Samodzielnej korekty można dokonać po wejściu w zakładkę menu: Dane osobowe – Edytuj – Zapisz. 


Dlaczego w aptekach Ziko nie mogę korzystać z karty stałego klienta?

Nie zezwala na to polskie prawo. Nowelizacja ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 01.01.2012 r. zakazuje prowadzenia programów ofertowych dla pacjentów aptek.


Czy istnieje możliwość połączenia 2 kont i przeniesienia punktów z karty na kartę?

Tak. Istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod numerem tel. 126 875 747 lub mailowo na adres infolinia@ziko.pl


Co zrobić, gdy zgubiło się kartę?

Należy zgłosić się do drogerii Ziko Dermo i poprosić o wydanie kolejnej karty. Punkty zostaną przeniesione pod warunkiem, że pierwsze konto było zarejestrowane.


Czy posiadacz niespersonalizowanej karty może wymienić zgromadzone punkty na nagrody?

Nie. Nie ma takiej możliwości. Przed wymianą punktów na nagrody należy zarejestrować kartę.

Ziko Ekspert

Chcesz uzyskać poradę zdrowotną? Masz problem z cerą i zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy? Nie zwlekaj, nasi Ziko Eksperci bezpłatnie udzielą Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.


Zapytaj ekspertów Ziko        

O Nas

Założona w Krakowie w 2004 roku marka ZIKO skupia obecnie pod sobą sieć aptek ZIKO Apteka oraz punkty dermokosmetyczne ZIKO Dermo, a także aptekę internetową e-ZikoApteka.pl

 

Opowieść o ZIKO        

Certyfikaty

pkj2016
dobry_pracodawca_2016
gwiazda_jakosci2016
Gazele_2015
diament forbesa 2015_v3
kid_zone_290_123
certfikat

Facebook