ZIKO Blog

Ziko Apteka – w niezależnym rankingu jakości obsługi klienta Daymarkerindex Polska 2017

Apteki ZIKO Apteka są gwarantem wysokiej jakości usług i najwyższych standardów obsługi. Potwierdziły to najnowsze badania poziomu obsługi klienta Daymakerindex Polska 2017, w których Ziko Apteka zajęła pierwsze miejsce w kategorii Aptek.

 

SIECI Z NAJLEPSZĄ OBSŁUGĄ KLIENTA W POLSCE

Sprawdź wyniki:

Źródło: http://www.daymaker.pl/daymakerindex/daymakerindex-2017


Badanie jakości obsługi Klienta w sieciach handlu detalicznego w Polsce Daymakerindex Polska przeprowadzane jest od 2011 roku. Oparte jest na obserwacjach prowadzonych metodą „Tajemniczego klienta” w 655 sklepach, 131 sieci handlowych, 19 branżach sektora handlu detalicznego. Oceniane są odpowiedzi na 12 pytań zawartych w kwestionariuszu, a wyniki zebrane są w postaci rocznego raportu Daymakerindex Polska, który przedstawia zarówno poziom oraz cały proces obsługi klienta w sklepach i sieciach objętych badaniem, jak i najlepsze sieci. Badanie Daymakerindex Polska 2017 zostało przeprowadzone w okresie od 20 stycznia do 3 marca 2017.

 

Ziko Ekspert

Chcesz uzyskać poradę zdrowotną? Masz problem z cerą i zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy? Nie zwlekaj, nasi Ziko Eksperci bezpłatnie udzielą Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.


Zapytaj ekspertów Ziko        

O Nas

Założona w Krakowie w 2004 roku marka ZIKO skupia obecnie pod sobą sieć aptek ZIKO Apteka oraz punkty dermokosmetyczne ZIKO Dermo, a także aptekę internetową e-ZikoApteka.pl

 

Opowieść o ZIKO        

Certyfikaty

pkj2016
dobry_pracodawca_2016
gwiazda_jakosci2016
Gazele_2015
diament forbesa 2015_v3
kid_zone_290_123
certfikat

Facebook