KOGO ZATRUDNIAMY?

Sprawne działanie sieci aptek ZIKO zarządzane jest pracą 14 działów. Funkcjonowanie tak dużego organizmu wymaga pracy wielu kompetentnych i zaangażowanych osób – specjalistów oraz menadżerów. W Centrali ZIKO zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin. Wciąż rozwijamy kolejne obszary i powiększamy obecne zespoły – śledź nasze oferty pracy i szukaj szansy dla siebie.

DZIAŁ ADMINISTRACJI

Zapewnia właściwe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy oraz tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur w tym zakresie. Odpowiada za zarządzanie recepcją, zapleczem biurowym oraz obsługą asystencką Zarządu firmy. Zapewnia odpowiedni obieg dokumentacji firmy i zabezpiecza kwestie prawne.

DZIAŁ OPERACYJNY APTEK

Tworzą go pracownicy aptek ZIKO i punktów dermokosmetycznych. Odpowiadają oni za profesjonalną i rzetelną obsługę Pacjentów, sprzedaż leków, suplementów i dermokosmetyków.

DZIAŁ OPERACYJNY ZIKO OPTYK

Tworzą go pracownicy salonów optycznych ZIKO. Odpowiadają za profesjonalną i rzetelną obsługę Pacjentów, sprzedaż oprawek, szkieł korekcyjnych oraz soczewek kontaktowych. Wykonują również badania wzroku.

DZIAŁ IT

Zajmuje się infrastrukturą informatyczną oraz zapewnia bieżące wsparcie dla wszystkich użytkowników. Ponadto Pracownicy tego działu wdrażają nowe systemy oprogramowania oraz wspierają inne działy w zakresie usprawniania pracy.

DZIAŁ KADR I PŁAC

Odpowiada za prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, wydawanie wszelkich zaświadczeń oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie wynagrodzeń. Nieodłącznym elementem pracy Działu Kadr i Płac jest dostarczanie informacji w postaci oficjalnych pism, sprawozdań i deklaracji sporządzanych dla instytucji publicznych (ZUS, GUS, PFRON, Urząd Skarbowy).

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

Dba o terminową realizację wszystkich płatności w firmie oraz sporządzanie sprawozdań finansowych. W ramach tego działu prowadzona jest analiza kosztów oraz przygotowanie różnego rodzaju prognoz.

DZIAŁ LOGISTYKI

Jest odpowiedzialny za zapewnienie ciągłości dostaw do punktów sprzedaży, optymalnej ilości towarów na magazynach oraz kontrolę ilości zapasu na magazynach. Pracownicy tego działu aktywnie współpracują z aptekami i dostawcami w obszarach operacyjnych.

DZIAŁ MARKETINGU

Zajmuje się promowaniem marki ZIKO oraz budowaniem jej wizerunku. Nakreśla kierunki akcji i kampanii reklamowych organizuje je oraz koordynuje ich przebieg. Odpowiada za całokształt relacji z pacjentami oraz szuka innowacji, które miło ich zaskoczą.

DZIAŁ PERSONALNY

Odpowiada za budowanie oraz realizację polityki personalnej, na którą składa się m.in. employer branding, rekrutacja, adaptacja nowych pracowników, motywowanie, szkolenia i rozwój pracowników. Pracownicy tego działu dbają aby ZIKO tworzył zespół kompetentnych, zaangażowanych i lojalnych pracowników.

DZIAŁ PLANOWANIA I ANALIZ

Odpowiada za monitorowanie realizacji strategii handlowej firmy. Głównym celem działu to formułowanie wniosków i rekomendacji dla analizowanych obszarów poprzez przygotowanie raportów i zestawień, jak i szerszą analitykę z elementami monitoringu rynku farmaceutycznego.

DZIAŁ PRAWNY

Odpowiada za obsługę prawną wszystkich spraw wynikających z bieżącej działalności firmy oraz wspiera wszystkie działy firmy. Pracownicy tego działu zajmują się przygotowywaniem projektów umów, dokumentów, opinii prawnych, pism procesowych i procedur oraz reprezentują firmę przed sądami i organami administracyjnymi.

DZIAŁ STRATEGII I ROZWOJU SIECI

Poszukuje nowych lokalizacji dla naszych aptek i drogerii, a także negocjuje warunki nowych punktów handlowych. Jego pracownicy odpowiadają za projektowanie, budowę, urządzanie lub odnawianie punktów sprzedaży w nowych lokalizacjach.

DZIAŁ ZAKUPÓW

Tworzy i realizuje politykę firmy w zakresie zakupów. Odpowiada za dobór dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, a także budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi kontrahentami w celu zapewnienia terminowych dostaw leków i kosmetyków w konkurencyjnych cenach.

DZIAŁ SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

Zajmuje się procesami sprzedaży wysyłkowej leków OTC, wyrobów medycznych i dermokosmetyków. Obok działalności operacyjnej odnoszącej się do realizacji zamówień, dział odpowiada za optymalizację procesów sprzedaży i logistykę. Prowadzi wielokanałową obsługę klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości, odpowiada za relacje z e-klientem.

 


BENEFITY

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę

Atmosfera oparta na współpracy

Atrakcyjne wynagrodzenie

Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności

Premia za polecanie przyjaciół

 

Szkolenia e-learningowe

Ubezpieczenie na życie

Prywatna opieka medyczna

Karta sportowa

Nowoczesne biuro o wysokim standardzie

Narzędzia pracy

 


REKRUTACJA KROK PO KROKU

 

Zapraszamy Cię do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy. Przeczytaj uważnie ogłoszenia rekrutacyjne i wybierz to, które jest zgodne z Twoimi kwalifikacjami oraz oczekiwaniami.

Zgłoś swoją kandydaturę poprzez kliknięcie przycisku „Aplikuj”, zamieszczonego na interesującym Cię ogłoszeniu o pracę. Odpowiedz na kilka pytań zawartych w formularzu oraz załącz dokumenty aplikacyjne. Zapoznaj się koniecznie z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jeśli wśród ofert pracy nie znalazłeś odpowiedniej dla siebie, a chciałbyś dołączyć do naszej bazy kandydatów, koniecznie prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@ziko.pl.

Jeśli spełniasz stawiane w ofercie wymagania i pozytywnie przeszedłeś etap selekcji aplikacji zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy z Tobą termin i miejsce pierwszego spotkania oraz informujemy jak długo potrwa.

Na pierwszym spotkaniu rekrutacyjnym będziesz miał okazję porozmawiać z osobą z Działu Personalnego, która w opowie Ci o naszej firmie oraz stanowisku, na które zaaplikowałeś. Będzie to również okazja do poznania Ciebie, Twojego doświadczenia zawodowego, wiedzy i umiejętności.

Jeśli pozytywnie przeszedłeś pierwsze spotkanie rekrutacyjne to otrzymasz zaproszenie do drugiego etapu rekrutacji, czyli na jeszcze jedną rozmowę. Na drugim spotkaniu rekrutacyjnym będziesz miał okazję porozmawiać z Kierownikiem Działu lub reprezentantem zespołu, do którego chciałbyś dołączyć. Jeśli drugie spotkanie poza rozmową obejmuje wypełnienie testu lub wykonanie zadania – zostaniesz o tym poinformowany w trakcie umawiania spotkania.

W ostatnim kroku naszej rekrutacji przekazujemy Ci informację zwrotną, niezależnie od podjętej przez nas decyzji w sprawie zatrudnienia. W zależności od tego, co ustaliliśmy z Tobą na naszym spotkaniu, może mieć ona formę mailową lub telefoniczną. Jeśli to właśnie Ty zostałeś wybrany, złożymy Ci ofertę pracy i ustalimy warunki zatrudnienia. W sytuacji, w której nie uda się nawiązać z Tobą współpracy dziękujemy Ci za udział w rekrutacji.

 


PORADNIK REKRUTACYJNY

Otrzymałeś od nas zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne i zastanawiasz się czego spodziewać się na rozmowie, jakie mogą paść pytania, a przede wszystkie jak się przygotować, aby dobrze wypaść? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które pozwolą Ci poczuć się pewniej tego dnia. Oto one:

 


FAQ

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować w miarę szybko z kandydatami, którzy przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV.

Jeśli ubiegasz się o pracę w naszej Centrali, na spotkanie zaprosimy Cię właśnie do naszego biura głównego w Krakowie.

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne to rozmowa kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań. Na drugim spotkaniu poznasz Kierownika Działu, czyli Twojego ewentualnego przyszłego przełożonego. Możesz również zostać poproszony o wykonanie kilku zadań, o których zostaniesz poinformowany przed spotkaniem.

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków.


KONTAKT

Masz dodatkowe pytania dotyczące procesu rekrutacji?
Zadzwoń pod numer 502 512 040 lub 502 243 836 albo wyślij maila na adres rekrutacja@ziko.pl