Praca w centrali

Sprawne działanie sieci aptek ZIKO zarządzane jest pracą 14 działów. Funkcjonowanie tak dużego organizmu wymaga pracy wielu kompetentnych i zaangażowanych osób – specjalistów oraz menadżerów. W Centrali ZIKO zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin. Wciąż rozwijamy kolejne obszary i powiększamy obecne zespoły – śledź nasze oferty pracy i szukaj szansy dla siebie.

KOGO ZATRUDNIAMY?

DZIAŁ ADMINISTRACJI
I UTRZYMANIA SIECI

DZIAŁ IT

DZIAŁ KADR I PŁAC

Zapewnia właściwe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy oraz tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur w tym zakresie. Odpowiada za zarządzanie recepcją, zapleczem biurowym oraz obsługą asystencką Zarządu firmy. Zapewnia odpowiedni obieg dokumentacji firmy i zabezpiecza kwestie prawne.

Zajmuje się infrastrukturą informatyczną oraz zapewnia bieżące wsparcie dla wszystkich użytkowników. Ponadto Pracownicy tego działu wdrażają nowe systemy oprogramowania oraz wspierają inne działy w zakresie usprawniania pracy.

Odpowiada za prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, wydawanie wszelkich zaświadczeń oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie wynagrodzeń. Nieodłącznym elementem pracy Działu Kadr i Płac jest dostarczanie informacji w postaci oficjalnych pism, sprawozdań i deklaracji sporządzanych dla instytucji publicznych (ZUS, GUS, PFRON, Urząd Skarbowy).

DZIAŁ KONTROLINGU I ANALIZ

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

DZIAŁ LOGISTYKI

Odpowiada za monitorowanie realizacji strategii handlowej firmy. Głównym celem działu jest formułowanie wniosków i rekomendacji dla analizowanych obszarów poprzez przygotowanie raportów i zestawień, jak i szerszą analitykę z elementami monitoringu rynku farmaceutycznego.

Dba o terminową realizację wszystkich płatności w firmie oraz sporządzanie sprawozdań finansowych. W ramach tego działu prowadzona jest analiza kosztów oraz przygotowanie różnego rodzaju prognoz.

Jest odpowiedzialny za zapewnienie ciągłości dostaw do punktów sprzedaży, optymalnej ilości towarów na magazynach oraz kontrolę ilości zapasu na magazynach. Pracownicy tego działu aktywnie współpracują z aptekami i dostawcami w obszarach operacyjnych.

DZIAŁ MARKETINGU

DZIAŁ OPERACYJNY APTEK

DZIAŁ OPERACYJNY
ZIKO OPTYK

Zajmuje się promowaniem marki ZIKO oraz budowaniem jej wizerunku. Nakreśla kierunki akcji i kampanii reklamowych, organizuje je oraz koordynuje ich przebieg. Odpowiada za całokształt relacji z pacjentami oraz szuka innowacji, które miło ich zaskoczą.

Tworzą go pracownicy aptek ZIKO i punktów dermokosmetycznych. Odpowiadają oni za profesjonalną i rzetelną obsługę Pacjentów, sprzedaż leków, suplementów i dermokosmetyków.

Tworzą go pracownicy salonów optycznych ZIKO. Odpowiadają za profesjonalną i rzetelną obsługę Pacjentów, sprzedaż oprawek, szkieł korekcyjnych oraz soczewek kontaktowych. Wykonują również badania wzroku.

DZIAŁ PERSONALNY

DZIAŁ PRAWNY

DZIAŁ ROZWOJU SIECI

Odpowiada za budowanie oraz realizację polityki personalnej, na którą składa się m.in. employer branding, rekrutacja, adaptacja nowych pracowników, motywowanie, szkolenia i rozwój pracowników. Pracownicy tego działu dbają aby ZIKO tworzył zespół kompetentnych, zaangażowanych i lojalnych pracowników.

Odpowiada za obsługę prawną wszystkich spraw wynikających z bieżącej działalności firmy oraz wspiera wszystkie działy firmy. Pracownicy tego działu zajmują się przygotowywaniem projektów umów, dokumentów, opinii prawnych, pism procesowych i procedur oraz reprezentują firmę przed sądami i organami administracyjnymi.

Poszukuje nowych lokalizacji dla naszych aptek i drogerii, a także negocjuje warunki nowych punktów handlowych. Jego pracownicy odpowiadają za projektowanie, budowę, urządzanie lub odnawianie punktów sprzedaży w nowych lokalizacjach.

DZIAŁ SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

DZIAŁ ZAKUPÓW

Zajmuje się procesami sprzedaży wysyłkowej leków OTC, wyrobów medycznych i dermokosmetyków. Obok działalności operacyjnej odnoszącej się do realizacji zamówień, dział odpowiada za optymalizację procesów sprzedaży i logistykę. Prowadzi wielokanałową obsługę klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości, odpowiada za relacje z e-klientem.

Tworzy i realizuje politykę firmy w zakresie zakupów. Odpowiada za dobór dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, a także budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi kontrahentami w celu zapewnienia terminowych dostaw leków i kosmetyków w konkurencyjnych cenach.

FAQ

Przesyłam CV, kiedy mogę liczyć na odpowiedź?

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować szybko z kandydatami, którzy przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV.

Gdzie odbywają się spotkania rekrutacyjne?

Jeśli ubiegasz się o pracę w naszej Centrali, na spotkanie zaprosimy Cię właśnie do naszego biura głównego w Krakowie.

Spotkanie rekrutacyjne w Centrali - czego mogę się spodziewać?

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne to rozmowa kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań. Na drugim spotkaniu poznasz Kierownika Działu, czyli Twojego ewentualnego przyszłego przełożonego. Możesz również zostać poproszony o wykonanie kilku zadań, o których zostaniesz poinformowany przed spotkaniem.

Jakie pytania zadają rekruterzy?

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków.

Ziko LinkedIn
Ziko Optyk LinkedIn