Program lojalnościowy Mój Ziko Optyk

OKULARY KOREKCYJNE SĄ WYROBEM MEDYCZNYM. UŻYWAJ GO ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ UŻYWANIA LUB ETYKIETĄ.

ZBIERAJ PUNKTY ZA ZAKUPY I POLECENIA KORZYSTAJ Z WYJĄTKOWYCH RABATÓW

1 pkt za każde wydane 20 zł

Punkty przyznawane za zakupy produktów i usług w salonach optycznych Ziko Optyk, z wyłączeniem zakupów realizowanych przy płatności kartą podarunkową, bonami lub voucherami wystawionymi przez Ziko Optyk. 

20 pkt na powitanie

Na powitanie, za Twój pierwszy zakup powyżej 100 zł przyznane zostanie 20 punktów.

50 pkt za polecenie

Na odwrocie swojej wirtualnej karty lub w mailu powitalnym znajdziesz Twój indywidualny kod polecający.

Zaproś znajomych i rodzinę do programu, a za każdego nowego Klienta, który zarejestruje się w Programie z użyciem Twojego indywidualnego kodu polecającego i dokona zakupu w Ziko Optyk na kwotę min. 100 zł, otrzymasz 50 punktów.

Kod polecający powinien zostać wpisany w formularzu rejestracyjnym podczas rejestracji do Programu. Warto skorzystać z systemu poleceń.

IM WIĘCEJ PUNKTÓW, TYM WIĘCEJ KORZYŚCI

DO -50% RABATU
NA OKULARY KOREKCYJNE

Punkty wymień na rabaty!

100 punktów = 10% rabatu
200 punktów = 20% rabatu
300 punktów = 30% rabatu
400 punktów = 40% rabatu
500 punktów = 50% rabatu

Rabat dotyczy jednej pary okularów, naliczany jest od ceny regularnej produktu i nie łączy się z innymi promocjami. Maksymalny rabat dla pojedynczej transakcji wynosi 50% i nie może przekroczyć kwoty 2500 zł brutto.

BEZPŁATNE
BADANIE WZROKU
Z OKAZJI URODZIN

W ciągu miesiąca od dnia urodzin możesz umówić się na bezpłatne badanie wzroku i dobór okularów korekcyjnych lub soczewek kontaktowych bez konieczności zakupu.

BEZPŁATNY SERWIS OKULARÓW
BEZ PARAGONU

W ramach serwisu otrzymasz czyszczenie okularów, wymianę nosków, regulację i dopasowanie zauszników wraz z częściami zamiennymi tj. noski, śrubki.

SPECJALNE OFERTY TYLKO DLA KLUBOWICZÓW

Korzystaj z dodatkowych rabatów na zakupy dla uczestników Mój Ziko Optyk. Szczegóły będą ogłaszane na bieżąco w salonach Ziko Optyk.

Świadczenia realizowane dla Klubowiczów, którzy dokonali przynajmniej jednego zakupu o wartości minimum 100 zł.

DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ
I ZACZNIJ ZBIERAĆ PUNKTY!

1. Zeskanuj kod QR lub kliknij w LINK
2. Zarejestruj się w programie
3. Zapisz wirtualną kartę w telefonie w Google Pay lub Apple Wallet
4. Zbieraj punkty za zakupy i polecenia. Korzystaj z wyjątkowych rabatów!

1. Jak mogę przystąpić do programu?

a. Wystarczy, zeskanować kod QR znajdujący się na stronie https://bit.ly/mojzikooptyk_rejestracja i podać niezbędne dane rejestracyjne.

b. Przyjść do salonu i skorzystać z pomocy personelu przy rejestracji.

2. Jakie dane należy podać, by przystąpić do programu?

a. Imię i nazwisko

b. Adres mailowy

c. Numer telefonu

d. Datę urodzenia

e. Kod pocztowy

3. Gdzie znajdę moją kartę?

W mailu powitalnym na skrzynce, której adres został podany w trakcie rejestracji.

4. Jak przechowywać wirtualną kartę, by mieć do niej łatwy dostęp?

a. Na skrzynce mailowej zachować maila powitalnego zawierającego nr karty i oznaczyć go jako ważny, by było łatwiej go odnaleźć.

b. Wydrukować maila powitalnego z nr karty, wyciąć kod kreskowy i przechowywać go np. w portfelu.

c. Zapisać kartę w Google Wallet lub Apple Wallet.

5. Kiedy okazać kartę, by naliczono punkty?

Kartę należy okazać przed finalizacją transakcji.

6. Co w sytuacji, kiedy nie będzie się miało przy sobie karty?

Wystarczy zgłosić prośbę o naliczenie punktów personelowi w salonie i podać nazwisko i 3 ostatnie cyfry nr telefonu podawanego przy rejestracji.

7. Czy mogę przekazać kartę innym?

Karty nie można zbywać ani przekazywać w inny sposób do używania osobom trzecim. Karta nieużywana przez okres 36 następujących po sobie miesięcy traci ważność. Z tą datą punkty zgromadzone przez użytkownika wygasają bez możliwości ich odzyskania i wykorzystania.

8. Za co nie są naliczane punkty?

Punkty nie są naliczane za koszty wysyłki oraz za płatność realizowaną za pomocą bonów, voucherów oraz karty podarunkowej.

9. Gdzie sprawdzić ilość zgromadzonych punktów?

Ilość punktów widoczna jest na karcie wirtualnej w Portfelu Google lub w Portfelu Apple. Jeśli nie posiadasz karty wirtualnej, informacje o ilości punktów uzyskasz w salonie lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 12 395 11 77 lub adresem mailowym: bok@zikooptyk.pl.

10. Jak mogę wymienić punkty na nagrodę?

Zamiar wymiany punktów na nagrody wymaga poinformowania personelu Ziko Optyk przed dokonaniem zakupu oraz zeskanowania Karty lub podania jej indywidualnego numeru. Wymiana punktów na nagrody skutkuje odpowiednim obniżeniem dostępnego salda punktowego.

11. Ile są ważne punkty?

Punkty są ważne dwa lata od momentu ich naliczenia.

12. Czym jest kod polecający i gdzie go znajdę?

Kod polecający otrzymuje każdy uczestnik programu po dokonaniu rejestracji. Można go znaleźć w mailu powitalnym w postaci liter lub na odwrocie wirtualnej karty uczestnika w formie linku, który można przesłać.

13. Kiedy można wykorzystać otrzymany kod polecający i do czego uprawnia?

Kod polecający można wykorzystać wyłącznie podczas rejestracji do programu. Jeśli nie zostanie wówczas wpisany, nie ma możliwości jego wykorzystania. Po jego wykorzystaniu przy zakupach za min. 100 zł polecający otrzymuje 50 punktów.