Praca w salonie optycznym

ZIKO Optyk to profesjonalne punkty optyczne. Zatrudnieni w nich specjaliści za główny cel stawiają sobie zdrowie i komfort Klientów. W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór oprawek, wysokiej jakości szkła korekcyjne oraz soczewki kontaktowe. Jednocześnie w salonach Ziko Optyk istnieje możliwość przeprowadzania profesjonalnego badania wzroku.

KOGO ZATRUDNIAMY?

KIEROWNIK SALONU OPTYCZNEGO

DORADCA KLIENTA

OPTOMETRYSTA

Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie oraz rozwój salonu optycznego. Dba o swój zespół i atmosferę w nim panującą. Organizuje pracę swoim Pracownikom, rozwija ich oraz motywuje do działania dając jednocześnie wsparcie i potrzebną pomoc. Dba o standardy sieci ZIKO. Dzięki niemu ZIKO Optyk to najwyższa jakość w każdym obszarze jej działania i zaufanie jakim obdarzają ją Klienci.

Odpowiada za budowanie trwałych relacji z Klientem poprzez profesjonalną i rzetelną obsługę. Dzięki licznym szkoleniom potrafi dobrać oraz dopasować kształt i kolor oprawek do rysów twarzy. Dba o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów w salonie. W swojej pracy realizuje standardy sieci ZIKO. Wraz z pozostałymi pracownikami dba o dobrą atmosferę zespołu, w którym pracuje.

Specjalista zajmujący się badaniami refrakcji oraz doborem sposobu korekty wad wzroku. Wykonuje pomiary parametrów układu wzrokowego, odkrywa odstępstwa od norm fizjologicznych, w celu dobrania, przepisania i wykonania korekcji za pomocą okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych. Prowadzi lub nadzoruje rehabilitację układu wzrokowego, w przypadku spostrzeżenia zmian sugerujących odstępstwa od norm fizjologicznych, kieruje Klienta do lekarza specjalisty.

TECHNIK OPTYK

ORTOPTYSTA

Specjalista zajmujący się doborem, wykonywaniem i dopasowaniem okularów. Wykonuje pomiary oftalmiczne, naprawy i konserwacje wszystkich typów okularów i pomocy wzrokowych. Udziela porad dotyczących doboru, używania, konserwowania okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych.

Specjalista zajmujący się badaniem widzenia obuocznego, leczeniem zachowawczym zaburzeń widzenia, zezem i niedowidzeniem. Klientami ortoptystów są zarówno dzieci, jak i dorośli.

FAQ

Przesyłam CV, kiedy mogę liczyć na odpowiedź?

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować szybko z kandydatami, którzy przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV.

Gdzie odbywają się spotkania rekrutacyjne?

Jeśli ubiegasz się o pracę w naszej Centrali, na spotkanie zaprosimy Cię właśnie do naszego biura głównego w Krakowie.

Spotkanie rekrutacyjne w Centrali - czego mogę się spodziewać?

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne to rozmowa kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań. Na drugim spotkaniu poznasz Kierownika Działu, czyli Twojego ewentualnego przyszłego przełożonego. Możesz również zostać poproszony o wykonanie kilku zadań, o których zostaniesz poinformowany przed spotkaniem.

Jakie pytania zadają rekruterzy?

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków.

Ziko LinkedIn
Ziko Optyk LinkedIn