Ziko Optyk to profesjonalne punkty optyczne. Zatrudnieni w nich specjaliści za główny cel stawiają sobie zdrowie i komfort pacjentów. W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór oprawek, wysokiej jakości szkła korekcyjne oraz soczewki kontaktowe. Jednocześnie w salonach Ziko Optyk istnieje możliwość przeprowadzania profesjonalnego badania wzroku.

 


KOGO ZATRUDNIAMY?

Kierownik Salonu Optycznego
Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie oraz rozwój salonu optycznego. Dba o swój zespół i atmosferę w nim panującą. Organizuje pracę swoim Pracownikom, rozwija ich oraz motywuje do działania dając jednocześnie wsparcie i potrzebną pomoc. Dba o standardy sieci ZIKO. Dzięki niemu ZIKO Optyk to najwyższa jakość w każdym obszarze jej działania i zaufanie jakim obdarzają ją Pacjenci.

Doradca Klienta
Odpowiada za budowanie trwałych relacji z Pacjentem poprzez profesjonalną i rzetelną obsługę. Dzięki licznym szkoleniom potrafi dobrać oraz dopasować kształt i kolor oprawek do rysów twarzy. Dba o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów w salonie. W swojej pracy realizuje standardy sieci ZIKO. Wraz z pozostałymi pracownikami dba o dobrą atmosferę zespołu, w którym pracuje.

Optometrysta
Specjalista zajmujący się badaniami refrakcji oraz doborem sposobu korekty wad wzroku. Wykonuje pomiary parametrów układu wzrokowego, odkrywa odstępstwa od norm fizjologicznych, w celu dobrania, przepisania i wykonania korekcji za pomocą okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych. Prowadzi lub nadzoruje rehabilitację układu wzrokowego, w przypadku spostrzeżenia zmian sugerujących odstępstwa od norm fizjologicznych, kieruje Pacjenta do lekarza specjalisty.

Technik Optyk
Specjalista zajmujący się doborem, wykonywaniem i dopasowaniem okularów. Wykonuje pomiary oftalmiczne, naprawy i konserwacje wszystkich typów okularów i pomocy wzrokowych. Udziela porad dotyczących doboru, używania, konserwowania okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych.

Ortoptysta
Specjalista zajmujący się badaniem widzenia obuocznego, leczeniem zachowawczym zaburzeń widzenia, zezem i niedowidzeniem. Pacjentami ortoptystów są zarówno dzieci, jak i dorośli.

 


BENEFITY

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego
Atmosfera oparta na współpracy
Atrakcyjne wynagrodzenie

*

Motywujący system premiowy
Premia za polecanie przyjaciół
Szkolenia stacjonarne

*

Szkolenia e-learningowe
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna

*

Karta sportowa
Nowoczesne narzędzia pracy/sprzęt
Bezpieczne warunki pracy

 


REKRUTACJA KROK PO KROKU

Krok 1
Oferty Pracy
Przeczytaj nasze ogłoszenia rekrutacyjne i wybierz to, które jest zgodne z Twoimi kwalifikacjami oraz oczekiwaniami. 

Krok 2
Przesłanie CV

Prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę pracy. Kliknij przycisk “Aplikuj” na wybranej ofercie pracy, odpowiedz na kilka pytań, zapoznaj się z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i gotowe. 

Krok 3
Zaproszenie na spotkanie

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania i pozytywnie przeszedłeś etap selekcji CV, zaprosimy Cię na spotkanie. W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy z Tobą termin i miejsce spotkania.  

Krok 4
Pierwsze spotkanie rekrutacyjne 
 
Na spotkaniu rekrutacyjnym z osobą z Działu Personalnego będziesz miał okazję zaprezentować swoją osobę oraz dowiedzieć się jak wygląda praca w Ziko.   

Krok 5
Drugie spotkanie rekrutacyjne
Drugie spotkanie odbywa się już w wybranej aptece, która docelowo miałaby stać się Twoim miejscem pracy. Celem tego spotkania jest bliższe zapoznanie się z pracą w danym miejscu.

Krok 6
Informacja Zwrotna

W ostatnim kroku naszej rekrutacji przekazujemy Ci informację zwrotną, niezależnie od podjętej przez nas decyzji w sprawie zatrudnienia. Jeśli to właśnie Ty zostałeś wybrany, złożymy Ci ofertę pracy i ustalimy warunki zatrudnienia.  

 


PORADNIK REKRUTACYJNY

Otrzymałeś od nas zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne i zastanawiasz się czego spodziewać się na rozmowie, jakie mogą paść pytania, a przede wszystkie jak się przygotować, aby dobrze wypaść? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które pozwolą Ci poczuć się pewniej tego dnia. Oto one: 

  • Poznaj ZIKO, zapoznaj się z informacjami o naszej firmie które znajdziesz na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
  • Dowiedź się jak rekrutujemy, w naszym FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
  • Przygotuj odpowiedzi na pytania dotyczące Twojego doświadczenie zawodowego, wymaganych w ogłoszeniu umiejętności, Twoich oczekiwań oraz motywacji do podjęcia pracy w strukturach naszej firmy.
  • Wynotuj sobie pytania, które Cię nurtują i chciałbyś je zadać w trakcie rozmowy z nami.
  • Zadbaj o dobre samopoczucie! Postaraj się rozluźnić i być sobą – nas interesuje to, jaki jesteś naprawdę.
  • Zarezerwuj sobie odpowiednią ilość czasu, która pozwoli Ci przybyć na spotkanie punktualnie. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz pojawić się na umówionej rozmowie – poinformuj nas o tym, na pewno uda się nam ustalić inny dogodny termin.


FAQ

Przesłałem CV, kiedy mogę liczyć na odpowiedź? 

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować w miarę szybko z kandydatami, którzy przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV. 

Gdzie odbywają się spotkania rekrutacyjne? 

Spotkania są organizowane głównie w naszych aptekach, ale zdarzają się sytuacje, w których zostaniesz zaproszony do naszego biura. 

Czego można się spodziewać w trakcie spotkania rekrutacyjnego? 

Spotkania rekrutacyjne to rozmowy kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego oraz przyszłym przełożonym. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań.  

Jakie pytania zadają rekruterzy? 

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków. Praca w aptece związana jest z pracą z Pacjentami, dlatego możesz zostać zapytany co jest dla Ciebie najważniejsze w obsłudze Pacjenta, a jeśli bierzesz udział w rekrutacji na stanowisko kierownicze będziemy chcieli dowiedzieć się np. jaki jest Twój sposób na motywowanie zespołu. Chcemy poznać także Twoją motywację oraz oczekiwania jakie masz wobec naszej firmy. 


KONTAKT

Masz dodatkowe pytania dotyczące procesu rekrutacji?
Skontaktuj się z nami: rekrutacja@ziko.pl 

 

Masz problem z cerą i zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy?
Nie zwlekaj, nasz Ekspert Ziko Dermo bezpłatnie udzieli Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania i pomoże zadbać o Twoją cerę i włosy.

 

ZIKO Blog