Ziko Optyk to profesjonalne punkty optyczne. Zatrudnieni w nich specjaliści za główny cel stawiają sobie zdrowie i komfort pacjentów. W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór oprawek, wysokiej jakości szkła korekcyjne oraz soczewki kontaktowe. Jednocześnie w salonach Ziko Optyk istnieje możliwość przeprowadzania profesjonalnego badania wzroku.

 


KOGO ZATRUDNIAMY?

KIEROWNIK SALONU OPTYCZNEGO

Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie oraz rozwój salonu optycznego. Dba o swój zespół i atmosferę w nim panującą. Organizuje pracę swoim Pracownikom, rozwija ich oraz motywuje do działania dając jednocześnie wsparcie i potrzebną pomoc. Dba o standardy sieci ZIKO. Dzięki niemu ZIKO Optyk to najwyższa jakość w każdym obszarze jej działania i zaufanie jakim obdarzają ją Pacjenci.

DORADCA KLIENTA

Odpowiada za budowanie trwałych relacji z Pacjentem poprzez profesjonalną i rzetelną obsługę. Dzięki licznym szkoleniom potrafi dobrać oraz dopasować kształt i kolor oprawek do rysów twarzy. Dba o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów w salonie. W swojej pracy realizuje standardy sieci ZIKO. Wraz z pozostałymi pracownikami dba o dobrą atmosferę zespołu, w którym pracuje.

OPTOMETRYSTA

Specjalista zajmujący się badaniami refrakcji oraz doborem sposobu korekty wad wzroku. Wykonuje pomiary parametrów układu wzrokowego, odkrywa odstępstwa od norm fizjologicznych, w celu dobrania, przepisania i wykonania korekcji za pomocą okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych. Prowadzi lub nadzoruje rehabilitację układu wzrokowego, w przypadku spostrzeżenia zmian sugerujących odstępstwa od norm fizjologicznych, kieruje Pacjenta do lekarza specjalisty.

TECHNIK OPTYK

Specjalista zajmujący się doborem, wykonywaniem i dopasowaniem okularów. Wykonuje pomiary oftalmiczne, naprawy i konserwacje wszystkich typów okularów i pomocy wzrokowych. Udziela porad dotyczących doboru, używania, konserwowania okularów, soczewek kontaktowych i innych pomocy wzrokowych.

ORTOPTYSTA

Specjalista zajmujący się badaniem widzenia obuocznego, leczeniem zachowawczym zaburzeń widzenia, zezem i niedowidzeniem. Pacjentami ortoptystów są zarówno dzieci, jak i dorośli.

 

 


BENEFITY

Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę bez okresu próbnego

Atmosfera oparta na współpracy

Atrakcyjne wynagrodzenie

Motywujący system premiowy

Premia za polecanie przyjaciół

Szkolenia
e-learningowe

Ubezpieczenie na życie

Prywatna opieka medyczna

Karta sportowa

Bezpieczne warunki pracy

Nowoczesne narzędzia pracy/sprzęt


REKRUTACJA KROK PO KROKU

 

Przeczytaj nasze ogłoszenia rekrutacyjne i wybierz to, które jest zgodne z Twoimi kwalifikacjami oraz oczekiwaniami. 

Prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę pracy. Kliknij przycisk “Aplikuj” na wybranej ofercie pracy, odpowiedz na kilka pytań, zapoznaj się z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i gotowe. 

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania i pozytywnie przeszedłeś etap selekcji CV, zaprosimy Cię na spotkanie. W trakcie rozmowy telefonicznej ustalamy z Tobą termin i miejsce spotkania.  

Na pierwszym spotkaniu rekrutacyjnym z osobą z Działu Personalnego będziesz miał okazję zaprezentować swoją osobę oraz dowiedzieć się jak wygląda praca w Ziko.   

Drugie spotkanie odbywa się już w wybranym salonie optycznym, który docelowo miałaby stać się Twoim miejscem pracy. Celem tego spotkania jest bliższe zapoznanie się z pracą w danym miejscu. 

W ostatnim kroku naszej rekrutacji przekazujemy Ci informację zwrotną, niezależnie od podjętej przez nas decyzji w sprawie zatrudnienia. Jeśli to właśnie Ty zostałeś wybrany, złożymy Ci ofertę pracy i ustalimy warunki zatrudnienia.  


PORADNIK REKRUTACYJNY

Otrzymałeś od nas zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne  i zastanawiasz się czego spodziewać się na rozmowie, jakie mogą paść pytania, a przede wszystkie jak się przygotować, aby dobrze wypaść? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które pozwolą Ci poczuć się pewniej tego dnia. Oto one:

 


FAQ

Każdy z naszego zespołu prowadzi jednocześnie kilka procesów rekrutacyjnych, dlatego może zdarzyć się, że na kontakt z naszej strony będziesz musiał poczekać kilka dni. Staramy się w miarę naszych możliwości kontaktować w miarę szybko z kandydatami, którzy przesłali do nas swoją aplikację. W ogłoszeniach zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie w wybranymi osobami, ze względu na fizyczną trudność odpowiedzi na każde przesłane CV.

Jeśli ubiegasz się o pracę w naszej Centrali, na spotkanie zaprosimy Cię właśnie do naszego biura głównego w Krakowie.

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne to rozmowa kandydatów z pracownikiem Działu Personalnego. Zostaniesz poproszony o przybliżenie Twojego doświadczenia, wymaganych umiejętności, określenia Twojej motywacji czy oczekiwań. Na drugim spotkaniu poznasz Kierownika Działu, czyli Twojego ewentualnego przyszłego przełożonego. Możesz również zostać poproszony o wykonanie kilku zadań, o których zostaniesz poinformowany przed spotkaniem.

W zależności od stanowiska zestaw przygotowanych pytań jest różny, dopasowany do umiejętności i kompetencji, które chcemy zweryfikować. Na pewno możesz spodziewać się pytania o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, zajmowane stanowiska i zakres obowiązków.

 


KONTAKT

Masz dodatkowe pytania dotyczące procesu rekrutacji?
Zadzwoń pod numer 502 512 040 lub 502 243 836 albo wyślij maila na adres rekrutacja@ziko.pl