ZIKO Blog

Ziko Ekspert

Farmaceuci i Dermokonsultantki Ziko pomogą Państwu w doborze odpowiednich preparatów i kosmetyków.

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Odpowiedź otrzymają Państwo na podany w formularzu adres e-mail.

Pytanie do:

Twoje imię i nazwisko: (wymagane)

Twoj email: (wymagane)

Treść twojego pytania:

Przyjmuję do wiadomości, że Administratorem moich danych osobowych będzie Ziko Apteka Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-216) przy ul. Legnickiej 5. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych - Panią Sylwię Templin-Świtała, z którą w sprawie ochrony danych można się kontaktować również przy użyciu tego formularza. Dane podawane w formularzu są przetwarzane, gdy jest to niezbędne do podjęcia działań na Twoje żądanie, np. w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie. Podanie danych osobowych jest wymagane do przesłania odpowiedzi. Dane będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do udzielania odpowiedzi, a następnie będą usuwane. Twoje dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom świadczącym usługi utrzymania systemu informatycznego, poczty i hostingu. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony danych, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Chcesz uzyskać poradę zdrowotną? Jeśli masz problem z cerą, zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy? Nie zwlekaj, nasi Ziko Eksperci bezpłatnie udzielą Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

 

FAQ

Najczęściej zadawane nam pytania

Przede wszystkim należy kontrolować wagę, ponieważ każdy dodatkowy kilogram zwiększa obciążenie stawów. Ponadto warto dostarczać organizmowi witamin C, D, E, soli mineralnych, takich jak magnez, żelazo czy wapń. Pomóc mogą także zioła, np. ekstrakt z żywotoksu oraz suplementy zawierzające kolagen. Nie można także zapominać o odpowiednich ćwiczeniach stabilizujących stawy jak np.: pompki, przysiady, wykroki czy też martwe ciągi.
Tak, samodzielne przechodzenie na dietę bezglutenową może doprowadzić do niedoborów kwasu foliowego, witamin z grupy B, cynku, selenu, wapnia, żelaza czy magnezu. Może też spowodować, że zlekceważymy objawy świadczące w rzeczywistości o innych poważnych chorobach. Jeśli więc nic nam nie dolega, nie ulegajmy kolejnej modzie. Wystarczy, że będziemy starali się po prostu zdrowo odżywiać. Nie ma dowodów na to, że wszyscy powinniśmy obawiać się glutenu i unikać go w naszej diecie.
Dla osoby nieaktywnej fizycznie wystarczającą ilością może być 0,8-0,9g białka na każdy kilogram masy ciała.Z kolei osoba ćwicząca regularnie powinna przyjmować ok. 1,4g białka na każdy kilogram masy ciała, co zapewni równowagę.

Przede wszystkim jedząc zielone części roślin. Magnez znajdziemy także w kaszy gryczanej, roślinach strączkowych, orzechach, nasionach zbóż, gorzkiej czekoladzie, awokado, pestkach dyni, bananach. Możemy go też szukać w wodzie mineralnej. Powinniśmy czytać skład wód, ponieważ wchłanianie magnezu z wody jest większe niż z produktów spożywczych.

Ziko Ekspert

Chcesz uzyskać poradę zdrowotną? Masz problem z cerą i zastanawiasz się jaki kosmetyk będzie dla Ciebie najlepszy? Nie zwlekaj, nasi Ziko Eksperci bezpłatnie udzielą Ci odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.


Zapytaj ekspertów Ziko        

Certyfikaty

pkj2016
dobry_pracodawca_2016
gwiazda_jakosci2016
Gazele_2015
diament forbesa 2015_v3
kid_zone_290_123
certfikat

Facebook